Instituciones
Área de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
How are spatial ability and math related?: The mediating roles of numerical magnitude knowledge, understanding of arithmetic operations, and word-problem representation
Chloe Oi-Ying Leung, Terry T. Y. Wong
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 115, Nº. 7, 2023, págs. 969-984
Subtypes of mathematical difficulties and their stability
Winnie Wai Lan Chan, Terry T. Y. Wong
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 112, Nº. 3, 2020, págs. 649-666
Yingyi Liu, Huilin Sun, Dan Lin, Hong Li, Susanna S. Yeung, Terry T. Y. Wong
British journal of educational psychology, ISSN 0007-0998, Vol. 88, Nº. 4, 2018, págs. 628-644
Component processes in arithmetic word-problem solving and their correlates
Terry T. Y. Wong, Connie Suk-Han Ho
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 109, Nº. 4, 2017, págs. 520-531
Morphological awareness in Chinese: Unique associations of homophone awareness and lexical compounding to word reading and vocabulary knowledge in Chinese children
Phil D. Liu, Catherine McBride-Chang, Terry T. Y. Wong, Anita M. Y. Wong
Applied psycholinguistics, ISSN 0142-7164, Vol. 34, Nº 4, 2013, págs. 755-775
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados