InstitucionesÁrea de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Teachers as designers of learning in diverse, bilingual classrooms in England: an ADiBE case study
Do Coyle, Kim Bower, Yvonne Foley, Jonathan Hancock
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 26, Nº. 9, 2023 (Ejemplar dedicado a: CLIL for all? Attention to diversity in bilingual education), págs. 1031-1049
Motivation for or from bilingual education?: A comparative study of learner views in the Netherlands
Tessa Mearns, Rick de Graaff, Do Coyle
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 23, Nº. 6, 2020, págs. 724-737
Knowledge ecology for conceptual growth: teachers as active agents in developing a pluriliteracies approach to teaching for learning (PTL)
Do Coyle, Ana María Halbach, Oliver Meyer, Kevin Schuck
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 21, Nº. 3, 2018, págs. 349-365
Commentary on Basse dissertation summary
Do Coyle
Journal of immersion and content-based language education, ISSN 2212-8433, Vol. 6, Nº. 1, 2018, págs. 138-143
Yolanda Ruiz de Zarobe, Do Coyle
International journal of multilingualism, ISSN 1479-0718, Vol. 12, Nº. 4, 2015 (Ejemplar dedicado a: Multilingualism and L2 acquisition: new perspectives on current research), págs. 471-493
Strengthening integrated learning: Towards a new era for pluriliteracies and intercultural learning
Do Coyle
Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning, ISSN-e 2011-6721, ISSN 2322-9721, Vol. 8, Nº. 2, 2015, págs. 84-103
Listening to learners: an investigation into ‘successful learning’ across CLIL contexts
Do Coyle
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 16, Nº. 3, 2013 (Ejemplar dedicado a: Content and Language Integrated Learning: Language Policy and Pedagogical Practice), págs. 244-266
Research on Content and Language Integrated Learning (CLIL)
Do Coyle, H. Baetens Beardsmore
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 10, Nº. 5, 2007, págs. 541-542
Content and Language Integrated Learning: Towards a Connected Research Agenda for CLIL Pedagogies
Do Coyle
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 10, Nº. 5, 2007, págs. 543-562
Apprentissage d'une discipline non linguistique et d'une langue: une approche intégrée
Do Coyle
Français dans le monde. Recherches et applications, ISSN 0994-6632, Nº. 28, 2000 (Ejemplar dedicado a: Une didactique des langues pour demain « ACTES DU COLLOQUE INTERNATIONAL DU CRAPEL (NANCY 27-29 MAl 1999)), págs. 98-112
Constructing Research Pathways from Multilingual Challenges to Pluriliteracies Practices
Do Coyle
Teachers’ Perspectives, Practices and Challenges in Multilingual Education: Studies in Honor of Pilar Sagasta / Nagore Ipiña Larrañaga (ed. lit.), Ainara Imaz Agirre (ed. lit.), Begoña Pedrosa Lobato (ed. lit.), Eneritz Garro Larrañaga (ed. lit.), 2020, ISBN 978-3-631-81979-1, págs. 197-211
Do Coyle
CLIL in Spain: implementation, results and teacher training / coord. por David Lasagabaster Herrarte, Yolanda Ruiz de Zarobe, 2010, ISBN 978-1-4438-1857-5
Developing CLIL: towards a theory of practice
Do Coyle
CLIL in Catalonia: from theory to practice, 2006, págs. 5-29
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados