Periodo de publicación recogido
|
|
|
Second language learning of phonological alternations with and without orthographic input: Evidence from the acquisition of a German-like voicing alternation
Shannon L. Barrios, Rachel Hayes- Harb
Applied psycholinguistics, ISSN 0142-7164, Vol. 41, Nº 3, 2020, págs. 517-545
Rachel Hayes- Harb
Applied psycholinguistics, ISSN 0142-7164, Vol. 40, Nº 1, 2019, págs. 1-1
Second language phonology at the interface between acoustic and orthographic input
Bene Bassetti, Paola Escudero Neyra, Rachel Hayes- Harb
Applied psycholinguistics, ISSN 0142-7164, Vol. 36, Nº 1, 2015, págs. 1-6
Native English speakers learning Arabic: the influence of novel orthographic information on second language phonological acquisition
Catherine E. Showalter, Rachel Hayes- Harb
Applied psycholinguistics, ISSN 0142-7164, Vol. 36, Nº 1, 2015, págs. 23-42
Native Speakers of Arabic and ESL Texts: Evidence for the Transfer of Written Word Identification Processes.
Rachel Hayes- Harb
TESOL quarterly: a journal for teachers of English to speakers of other languages and of standard English as a second dialect, ISSN 0039-8322, Vol. 40, Nº. 2, 2006, págs. 321-340
Constraint demotion and null-subjects in spanish L2 acquisition
Larry Lafond, Rachel Hayes- Harb, Rakesh Mohan Bhatt
Romance Syntax, Semantics and L2 Acquisition: selected papers from the 30th Linguistic Symposium on Romance Languages : Gainesville, Florida, February 2000 / coord. por Joaquim Camps, Caroline R. Wiltshire, 2001, ISBN 9786613312204, págs. 121-135
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados