InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Safoura Jahedizadeh, Behzad Ghonsooly, Afsaneh Ghanizadeh
Porta Linguarum: revista internacional de didáctica de las lenguas extranjeras, ISSN 1697-7467, Nº. 35, 2021, págs. 257-275
The relationship between burnout and personality: A case of Iranian translation students
Behzad Ghonsooly
Babel: Revue Internationale de la Traduction = International Journal of Translation, ISSN 0521-9744, Vol. 64, Nº 5-6, 2018, págs. 840-864
Predictors of willingness to read in English: testing a model based on possible selves and self-confidence
Gholam Hassan Khajavy, Behzad Ghonsooly
Journal of multilingual and multicultural development, ISSN 0143-4632, Vol. 38, Nº. 10, 2017, págs. 871-885
Willingness to Communicate in English: A Microsystem Model in the Iranian EFL Classroom Context
Gholam Hassan Khajavy, Behzad Ghonsooly, Azar Hosseini Fatemi, Charles W. Choi
TESOL quarterly: a journal for teachers of English to speakers of other languages and of standard English as a second dialect, ISSN 0039-8322, Vol. 50, Nº. 1, 2016, págs. 154-180
Flow in translation: exploring optimal experience for translation trainees
Mehdi Mirlohi, Joy Egbert, Behzad Ghonsooly
Target: International journal of translation studies, ISSN 0924-1884, Vol. 23, Nº. 2, 2011, págs. 251-271
The Effects of Modes of Discourse and L1 on the Writing Quality of Iranian Advanced EFL Learners
Behzad Ghonsooly, Seyyed Mohammad Reza Adel
Productive Foreign Language Skills for an Intercultural World: A Guide (not only) for Teachers / Michal B. Paradowski (ed. lit.), 2015, ISBN 978-3-653-03913-9, págs. 255-270
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados