Periodo de publicación recogido
|
|
|
In the native speaker’s eye: Online processing of anomalous learner syntax
Katrine Falcon Søby, Evelyn Arko Milburn, Line Burholt Kristensen, Valentin Vulchanov, Mila Vulchanova
Applied psycholinguistics, ISSN 0142-7164, Vol. 44, Nº 1, 2023, págs. 1-28
Variation in first-generation L1 deictic systems: Language attrition and bilingualism effects
Mila Vulchanova, Jacqueline Collier, Pedro Guijarro Fuentes, Valentin Vulchanov
International Journal of Bilingualism: interdisciplinary studies of multilingual behaviour, ISSN 1367-0069, Vol. 27, Nº. 1, 2023, págs. 104-121
U-shaped trajectories in an L2 context: Evidence from the acquisition of verb morphology
Stefan Williams, Pedro Guijarro Fuentes, Mila Vulchanova
VIAL, Vigo international journal of applied linguistics, ISSN 1697-0381, Nº. 19, 2022, págs. 223-266
Can phonological awareness predict concurrent reading outcomes in a deep orthography?
Mila Vulchanova, Ammara Farukh
VIAL, Vigo international journal of applied linguistics, ISSN 1697-0381, Nº. 15, 2018, págs. 145-166
Pathways to language: Same talent, different cognitive profiles
Mila Vulchanova
VIAL, Vigo international journal of applied linguistics, ISSN 1697-0381, Nº. 12, 2015, págs. 127-148
Idiom comprehension in the first language: a developmental study
Mila Vulchanova, Valentin Vulchanov, Margarita Stankova
VIAL, Vigo international journal of applied linguistics, ISSN 1697-0381, Nº. 8, 2011, págs. 207-234
L1 path encoding strategies in the L2?
Mila Vulchanova, María Liliana Martínez, Rik Eshuis
Understanding Language and Mind: applied Linguistics Now / Carmen María Bretones Callejas (ed. lit.), José Francisco Fernández Sánchez (ed. lit.), José Ramón Ibáñez Ibáñez (ed. lit.), María Elena García Sánchez (ed. lit.), María Enriqueta Cortés de los Ríos (ed. lit.), María Sagrario Salaberri Ramiro (ed. lit.), María Soledad Cruz Martínez (ed. lit.), Nobel Augusto Perdu Honeyman (ed. lit.), Blasina Cantizano Márquez (ed. lit.), 2009, ISBN 978-84-692-1479-4, págs. 121-134
Reading comprehension mechanisms in autism spectrum disorder: metacognitive processes and executive function
Tesis doctoral dirigida por David Saldaña Sage (dir. tes.), Mila Vulchanova (dir. tes.). Universidad de Sevilla (2018).
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados