Periodo de publicación recogido
|
|
|
The noise of the living and the silence of the dead: public histories of education in between pandemics in the “rural” Portugal (1918–2021)
Helena Cabeleira, Ana Isabel Madeira
Paedagogica Historica: International journal of the history of education, ISSN 0030-9230, Vol. 58, Nº. 5, 2022 (Ejemplar dedicado a: Histories of the Past and Histories of the Future: Pandemics and Historians of Education), págs. 641-659
Toward a pedagogy of advanced studies in the University: the production of an inventive academic writing in the Social Sciences, Arts and Humanities
Jorge Ramos do Ó, Helena Cabeleira
REDU: Revista de Docencia Universitaria, ISSN 1696-1412, ISSN-e 1887-4592, Vol. 13, Nº. 1, 2015 (Ejemplar dedicado a: Epistemologías docentes)
Indisciplines of inquiry: the Scottish Children's Story, documentary film and the construction of the viewer
Helena Cabeleira, Catarina Martins, Martin Lawn
Paedagogica Historica: International journal of the history of education, ISSN 0030-9230, Vol. 47, Nº. 4, 2011 (Ejemplar dedicado a: Education in Motion: producing methodologies for researching documentary film on education), págs. 473-490
The Other and the Same: images of rescue and salvation in the Portuguese documentary film Children�s Parks (1945)
Catarina Martins, Helena Cabeleira, Jorge Ramos do Ó
Paedagogica Historica: International journal of the history of education, ISSN 0030-9230, Vol. 47, Nº. 4, 2011 (Ejemplar dedicado a: Education in Motion: producing methodologies for researching documentary film on education), págs. 491-505
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados