InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Doris Luft Baker, D. Betsy McCoach, Sharon Ware, Michael D. Coyne, Susan M. Rattan
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 25, Nº. 6, 2022, págs. 2269-2283
Supporting vocabulary development within a multitiered system of support: Evaluating the efficacy of supplementary kindergarten vocabulary intervention
Michael D. Coyne, D. Betsy McCoach, Sharon Ware, Susan M. Loftus-Rattan, Doris Luft Baker, Lana Santoro, Ashley C. Edwards Oldham
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 114, Nº. 6, 2022, págs. 1225-1241
Racing against the vocabulary gap: Matthew effects in early vocabulary instruction and intervention
Michael D. Coyne, D. Betsy McCoach, Sharon Ware, Christy R. Austin, Susan M. Loftus-Rattan, Doris Luft Baker
Exceptional children, ISSN-e 2163-5560, ISSN 0014-4029, Vol. 85, Nº. 2, 2019 (Ejemplar dedicado a: Moderation analysis as a method of understanding for whom validated interventions work / coord. por Douglas Fuchs, Lynn S. Fuchs), págs. 163-179
Patricia Crespo Alberto, Juan Eugenio Jiménez González, Cristina Rodríguez, Doris Luft Baker, Yonghan Park
The Spanish Journal of Psychology, ISSN 1138-7416, Nº 21, 2018, págs. 1-16
The effectiveness of reading interventions for english learners: A research synthesis
Catherine Richards Tutor, Doris Luft Baker, Russell Gersten, Scott K. Baker, Jeanie Mercier Smith
Exceptional children, ISSN-e 2163-5560, ISSN 0014-4029, Vol. 82, Nº. 2, 2016, págs. 144-169
Juan Eugenio Jiménez González, Doris Luft Baker, Cristina Rodríguez Rodríguez, Patricia Crespo Alberto, Ceferino Artiles Hernández, Miguel Afonso Cabrera, Desirée González Martín, Christian Peake, Natalia Maria Suárez Rubio
Escritos de psicología, ISSN-e 1989-3809, ISSN 1138-2635, Vol. 4, Nº 2, 2011, págs. 56-64
Doris Luft Baker, Yonghan Park, Scott K. Baker
Psicothema, ISSN-e 1886-144X, ISSN 0214-9915, Vol. 22, Nº. 4, 2010, págs. 955-962
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados