InstitucionesAclaración de materia/profesión
Periodo de publicación recogido
|
|
|
Reading demands in secondary school: Does the linguistic complexity of textbooks increase with grade level and the academic orientation of the school track?
Karin Berendes, Sowmya Vajjala, Detmar Meurers, Doreen Bryant, Wolfgang Wagner, Maria Chikina, Ulrich Trautwein
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 110, Nº. 4, 2018, págs. 518-543
Student and teacher ratings of instructional quality: Consistency of ratings over time, agreement, and predictive power
Wolfgang Wagner, Richard Göllner, Sarah Werth, Thamar Voss, Bernhard Schmitz, Ulrich Trautwein
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 108, Nº. 5, 2016, págs. 705-721
Between Military Efficiency and Democratic Legitimacy: Mapping Parliamentary War Powers in Contemporary Democracies, 1989-2004
Dirk Peters, Wolfgang Wagner
Parliamentary affairs: A journal of representative politics, ISSN 0031-2290, Vol. 64, Nº 1, 2011, págs. 175-192
Parliaments and European security policy: Mapping the Parliamentary Field
Dirk Peters, Wolfgang Wagner, Nicole Deitelhoff
European integration online papers ( EIoP ), ISSN-e 1027-5193, Nº. Extra 1, 2010 (Ejemplar dedicado a: Understanding the Role of Bureaucracy in the European Security and Defence Policy)
History teaching as "Propaganda"?: Teachers' communication styles in post-transition societis
Katrin Kello, Wolfgang Wagner
History education and conflict transformation: Social psychological theories, history teaching and reconciliation / Charis Psaltis (aut.), Mario Carretero (aut.), Sabina Cehajic-Clancy (aut.), 2017, ISBN 9783319546810, págs. 201-230
le naturel et l'artificiel dans le nouveau monde du génie génétique
Wolfgang Wagner, Nicole Kronberger
Psychologie sociale de l'environnement / Dorotthée Marchand (dir.), Karine Weiss (dir.), 2006, ISBN 2-7535-0312-5, págs. 179-192
Consumo responsable. Lo invisible y oculto sí importa
Wolfgang Wagner
Reflexiones sobre educación ambiental II: articulos publicados en la carpeta informativa del CENEAM 2000-2006, 2006, ISBN 978-84-8014-682-1, págs. 259-264
El discurso de lo cotidiano y el sentido común: la teoría de las representaciones sociales
Wolfgang Wagner, Nicky Hayes, Fátima Flores Palacios
Anthropos, 2011. ISBN 978-84-7658-985-4
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados