InstitucionesÁrea de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Freedom behind a fence: outer place and inner space in Dutch classic primers (1902–1913)
Sanne Parlevliet, Hilda T.A. Amsing
Paedagogica Historica: International journal of the history of education, ISSN 0030-9230, Vol. 57, Nº. 1-2, 2021 (Ejemplar dedicado a: Spaces and Places of Education), págs. 50-71
Educating peace amid accusations of indoctrination: a Dutch peace education curriculum in the polarised political climate of the 1970s
Hilda T.A. Amsing, Jeroen J.H. Dekker
Paedagogica Historica: International journal of the history of education, ISSN 0030-9230, Vol. 56, Nº. 3, 2020, págs. 360-383
Crossing borders in educational innovation: framing foreign examples in discussing comprehensive education in the Netherlands, 1969-1979
Linda Greveling, Hilda T.A. Amsing, Jeroen J.H. Dekker
Paedagogica Historica: International journal of the history of education, ISSN 0030-9230, Vol. 50, Nº. 1-2, 2014 (Ejemplar dedicado a: Internationalisation in education: issues, challenges, outcomes / coord. por Joëlle Droux, Rita Hofstetter), págs. 76-92
Discovering social inequality: Dutch educational research in the post-war era
Nelleke Bakker, Hilda T.A. Amsing
Paedagogica Historica: International journal of the history of education, ISSN 0030-9230, Vol. 48, Nº. 2, 2012, págs. 315-333
Selecting children with mental disabilities: a Dutch conflict over the demarcation of expertise in the 1950s
Hilda T.A. Amsing, Fedor H. De Beer
Paedagogica Historica: International journal of the history of education, ISSN 0030-9230, Vol. 45, Nº. 1-2, 2009 (Ejemplar dedicado a: Children and youth at risk / coord. por Christine Mayer, Ingrid Lohmann), págs. 235-250
Unexpected similarities: gendering dutch history textbooks for secondary education, 1870-1920
Hilda T.A. Amsing
History of education researcher, ISSN 1740-2433, Nº. 76, 2005, págs. 69-79
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados