InstitucionesAclaración de materia/profesión
Periodo de publicación recogido
|
|
|
Correction: Teaching and learning in a multilingual Europe: findings from a cross-European study
Julie E. Dockrell, T. C. Papadopoulos, C. L. Mifsud, L. Bourke, O. Vilageliu, E. Bešić, S. Seifert, B. Gasteiger-Klicpera, A. Ralli, I. Dimakos, S. Karpava, M. Martins, O. Sousa, S. Castro, H. B. Søndergaard Knudsen, P. Donau, B. Haznedar, M. Mikulajová, N. Gerdzhikova
European journal of psychology of education, ISSN-e 1878-5174, ISSN 0256-2928, Vol. 38, Nº 4, 2023, págs. 1811-1813
Teaching and learning in a multilingual Europe: findings from a cross-European study
Julie E. Dockrell, T. C. Papadopoulos, C. L. Mifsud, L. Bourke, O. Vilageliu, E. Bešić, S. Seifert, B. Gasteiger-Klicpera, A. Ralli, I. Dimakos, S. Karpava, M. Martins, O. Sousa, S. Castro, H. B. Søndergaard Knudsen, P. Donau, B. Haznedar, M. Mikulajová, N. Gerdzhikova
European journal of psychology of education, ISSN-e 1878-5174, ISSN 0256-2928, Vol. 37, Nº 2, 2022, págs. 293-320
Julie E. Dockrell, Peter Howell
British journal of special education, ISSN 0952-3383, Vol. 42, Nº. 4, 2015, págs. 411-428
Julie E. Dockrell, Stuart Morag, Diane King
British journal of educational psychology, ISSN 0007-0998, Nº. 4, 2010, págs. 497-515
The impact of specific language impairment on adolescents' written text
Julie E. Dockrell, Geoff Lindsay, Vincent Connelly
Exceptional children, ISSN-e 2163-5560, ISSN 0014-4029, Vol. 75, Nº. 4, 2009, págs. 427-446
Language intervention in the school years: a systemic approach
G. Lindsay, Julie E. Dockrell
Revista de logopedia, foniatría y audiología, ISSN 0214-4603, Vol. 28, Nº. 4, 2008, págs. 207-217
Longitudinal patterns of behaviour problems in children with specific speech and language difficulties: Child and contextual factors
Geoff Lindsay, Julie E. Dockrell, Steve Strand
British journal of educational psychology, ISSN 0007-0998, Nº. 4, 2007, págs. 811-828
Lexical acquisition in elementary science classes
Rachel Best, Julie E. Dockrell, Nick Braisby
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 98, Nº. 4, 2006, págs. 824-838
Relation Between Naming and Literacy in Children With Word-Finding Difficulties
Nicola Murphy, David Messer, Julie E. Dockrell
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 96, Nº. 3, 2004, págs. 462-470
6. Children's semantic representations of a science term
Rachel Best, Julie E. Dockrell, Nick Braisby
Representational systems and practices as learning tools / Christopher Andersen (ed. lit.), Nora Scheuer (ed. lit.), María del Puy Pérez Echeverría (ed. lit.), Eva V. Teubal (ed. lit.), 2009, ISBN 90-8790-493-2, págs. 93-108
Children´s semantic representations os a science term
Rachel Best, Julie E. Dockrell, Nick Braisby
Representational systems and practices as learning tools / coord. por Christopher Andersen, Nora Scheuer, María del Puy Pérez Echeverría, Eva V. Teubal, 2009, ISBN 978-90-8790-493-7, págs. 93-108
Language difficulties, behaviour and social groups in the classroom
G. Lindsay, Julie E. Dockrell
25 Congreso Internacional de AELFA, Granada 28-30 junio 2006. Diplomatura de logopedia de la UGR. 2º Encuentro Iberoamericano de Logopedia / Asociación Española de Logopedia, Foniatría y Audiología (ed. lit.), 2006, ISBN 8433839160, págs. 81-92
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados