arrow_back Volver a las revistas citantes
IDR 2022

Porta Linguarum revista internacional de didáctica de las lenguas extranjeras

Citas procedentes de Porta Linguarum

Total de citas: 23

Artículo citante Citas emitidas
Written composition of students and expectations of their teachers. An investigation in Primary Education (2022) Porta Linguarum Núm. 38 Pág. 301-317 3
Teachers’ perceptions of Content and Language Integrated Learning in primary schools in Andalucía (2022) Porta Linguarum Núm. 37 Pág. 237-257 3
The Impact of CLIL Teacher Education on the Beliefs of In-service CLIL Teachers (2022) Porta Linguarum Núm. 4 Pág. 47-61 2
Cuentos de Realidad Aumentada para el aprendizaje de la lengua (2022) Porta Linguarum Núm. 37 Pág. 291-306 2
Fostering literacy : Pre-primary pre-service teachers’ reading habits and literature knowledge (2022) Porta Linguarum Núm. 5 Pág. 10 2
Teachers' Perceptions about the Implementation of CLIL within the Region of Murcia (2022) Porta Linguarum Núm. 38 Pág. 265-280 2
Design and validation of a tool to evaluate CLIL in Physical Education sessions (2022) Porta Linguarum Núm. 37 Pág. 193-210 2
Eficacia de los subtítulos mejorados textualmente en el aprendizaje de vocabulario de estudiantes chinos de inglés como lengua extranjera (2022) Porta Linguarum Núm. 38 Pág. 209-228 1
Clases en línea y competencia digital en estudiantes taiwaneses de español durante la pandemia COVID-19 (2022) Porta Linguarum Núm. 38 Pág. 119-135 1
Bridging the Gap between Foreign Language and Early Childhood Teacher Education : A quantitative and qualitative analysis of teacher knowledge base (2022) Porta Linguarum Núm. 5 Pág. 4 1
How to keep the current flowing? factors contributing to the longevity of directed motivational currents (2022) Porta Linguarum Núm. 38 Pág. 229-246 1
Training teachers of English as a medium of instruction : The use of metadiscourse devices (2022) Porta Linguarum Núm. 37 Pág. 177-192 1
Exploring Audiovisual translation as a didactic tool in the Secondary school foreign language classroom (2022) Porta Linguarum Núm. 4 Pág. 81-96 1
The Forging Links project : Knowledge transference using pre-service teachers’ CLIL units with ICT integration (2022) Porta Linguarum Núm. 4 Pág. 63-79 1