Adolescents, consum televisiu i control parental: indicacions a educadors i programadors des d'un estudi sobre el consum adolescent de la ficció televisiva realitzat a Catalunya
págs. 5-13
Els infants com a consumidors: anàlisi de la presència d'aplicacions interactives, hàbits de vida saludables i promocions en la publicitat de Neox Kidz
págs. 15-24
págs. 25-32
Negociar la identitat: el procés d'autorepresentació de la joventut en diàspora. Una aproximació des de l'antropologia visual
págs. 33-42
págs. 43-55
Xavier Giró, Laia Farrera, Mar Carrera
págs. 57-68
Es reseña de:
Les polítiques de mitjans de comunicació durant els governs de Jordi Pujol. Premsa, ràdio i televisió en el procés de reconstrucció nacional de Catalunya
J. À. Guimerà i Orts
Barcelona : Proa, 2014
págs. 69-70
Es reseña de:
La Calidad periodística: teorías, investigaciones y sugerencias profesionales / Josep Lluís Gómez Mompart (aut.), Juan Francisco Gutiérrez Lozano (aut.), Dolors Palau-Sampio (aut.)
Universidad Autónoma de Barcelona = Universitat Autònoma de Barcelona, Servicio de Publicaciones = Servei de Publicacions : Universitat Jaume I, Servei de Comunicació i Publicacions : Universitat Pompeu Fabra, Servicio de Publicaciones : Universidad de Valencia = Universitat de València, Servicio de Publicaciones = Servei de Publicacions, 2013. Aldea Global, 26. Aldea Global, 26. ISBN 9788480219006
págs. 71-72
Johnson, C. "Branding Television"
Concepción Cascajosa Virino (res.)
Es reseña de:
Branding Television
Catherine Johnson
Londres : Routledge, 2012
págs. 73-74
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados