págs. 137-158
págs. 159-171
The impact of beer type, pizza spiciness and gender on match perceptions
Robert J. Harrington, Daniel C. Miszczak, Michael C. Ottenbacher
págs. 173-188
Actitud hacia la gastronomía local de los turistas: dimensiones y segmentación de mercado
José Serafín Clemente Ricolfe, Bernat Roig Merino, Sara Valencia Marzo, María Teresa Rabadán Ferrandis, Cristina Martínez Rodríguez
págs. 189-198
Potencialidad e integración del "turismo del vino" en un destino de sol y playa: El caso de Tenerife
págs. 199-212
Políticas públicas e turismo: enoturismo no Vale dos Vinhedos/RS
págs. 213-229
A framework for the evaluation of winery servicescapes: A New Zealand case
págs. 231-247
págs. 249-268
págs. 269-279
Restauração, Turismo e Valorização de Produtos Agro-alimentares Locais: o Caso do Espaço Transfronteiriço do Douro-Duero
págs. 281-290
Wine tourism in the Canary Islands: An exploratory study
págs. 291-300
págs. 301-315
Wineries' Involvement in Promoting Tourism Online: The case of Texas
págs. 317-326
págs. 327-333
págs. 335-346
págs. 347-360
págs. 361-375
Tourism in the Twenty-first Century. Lessons From Experience: Bill Faulkner, Gianna Moscardo y Eric Laws (eds.) London - New York: Continuum. 2001 ISBN: 0-8264-4827-5 (Hb) ISBN: 0-8264-4828-3 (Pb)
Alberto Jonay Rodríguez Darias (res.)
Es reseña de:
Tourism in the Twenty-first Century. Lessons From Experience
Bill Faulkner (ed. lit.), Gianna Moscardo (ed. lit.), Eric Laws (ed. lit.)
London - New York : Continuum, 2001
págs. 377-380
Patrimonio gastronómico y turismo cultural en el Mediterráneo: Jordi Tresserras y F. Xavier Medina (eds.). IBERTUR-Universidad de Barcelona/Instituto Europeo del Mediterráneo, Barcelona, 2007 ISBN-13: 978-84-612-2429-6
Elisenda Loscos (res.)
Es reseña de:
Patrimonio gastronómico y turismo cultural en el Mediterráneo
Jordi Juan i Tresserras, Francisco Xavier Medina
Universidad de Barcelona, 2008. ISBN 978-84-612-2429-6
págs. 381-384
págs. 385-389
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados