arrow_back Volver a la revista European journal of psychology of education

“How do you feel about math?” : Relationships between competence and value appraisals, achievement emotions and academic achievement

Total de citas: 8

Citas recibidas
Emotional and motivational relationship of elementary studen... European journal of psychology of education (2019) Vol. 34 Núm. 4 Pág. 705-730
Competencia percibida y valor de utilidad : ¿cómo contribuye... Edma 0-6 (2023) Vol. 12 Núm. 1 Pág. 35-52
Teacher humor : Longitudinal effects on students’ emotions European journal of psychology of education (2019) Vol. 34 Núm. 3 Pág. 517-534
Emotions in Learning Mathematics and Its relationship to Mem... Religación (2019) Vol. 4 Núm. 18 Pág. 210-215
Regulación emocional y habilidades académicas: relación en n... Suma Psicológica (2017) Vol. 24 Núm. 2 Pág. 79-86
Motivação e emoções na aprendizagem da matemática no ensino ... Revista de estudios e investigación en psicología y educación (2017) Núm. 1 Pág. 191-195
From perceived competence to emotion regulation: assessment ... European journal of psychology of education (2021) Vol. 36 Núm. 2 Pág. 287-317
Cooperative learning, emotions, and academic performance in ... Psicología educativa (2023) Vol. 29 Núm. 1 Pág. 75-82