arrow_back Volver a la revista Spanish journal of agricultural research

Organic food product purchase behaviour : a pilot study for urban consumers in the South of Italy

Total de citas: 6

Citas recibidas
Revealing additional preference heterogeneity with an extend... Spanish journal of agricultural research (2014) Vol. 12 Núm. 3 Pág. 553-567
Using theory of consumption values to predict organic food p... Spanish journal of agricultural research (2021) Vol. 19 Núm. 3 Pág. 11
Preferencias de consumidores y disponibilidad a pagar por at... Revista Mexicana de Ciencias Pecuarias (2015) Vol. 6 Núm. 2 Pág. 221-232
Campañas de comunicación : efectos de la configuración del m... Revista española de estudios agrosociales y pesqueros (2016) Núm. 244 Pág. 69-104
Tunisian consumers perception and behavior towards organic f... New medit (2020) Vol. 19 Núm. 1 Pág. 3-18
Determinant Factors to Intention of Halal Certification in I... International Journal of Professional Business Review (2023) Vol. 8 Núm. 7 Pág. 9