Versión BETA.
El contenido de este portal está en proceso de consolidación y podrían producirse ajustes
IDR
Indicadores Dialnet
arrow_back
Volver a la revista
Revista de psicodidáctica
A nationwide analysis of the effectiveness of a Social and E...
Total de citas: 10
Artículo citado
Early Adolescents’ Attitudes and Academic Achievement : the Mediating Role of Academic Self-Concept.
(2019)
Vol. 24
Núm. 1
Pág. 10
La ansiedad social y el autoconcepto en la adolescencia
(2013)
Vol. 18
Núm. 1
Pág. 179-196
When adolescents with high self-concept lose their engagement in school
(2015)
Vol. 20
Núm. 2
Pág. 305-320
Positive attitude program’s impact upon self-concept across childhood and adolescence
(2016)
Vol. 21
Núm. 2
Pág. 261-280
Understanding the Connections between Self-Perceptions and Future Expectations : A Study with Spanish and Portuguese Early Adolescents
(2018)
Vol. 23
Núm. 1
Pág. 10
The impact of school-based social and emotional learning program on the self-concept of middle school students
(2014)
Vol. 19
Núm. 2
Pág. 347-365
Longitudinal Relations Between School Self-Concept and Academic Achievement
(2019)
Vol. 24
Núm. 2
Pág. 3
Influence of self-esteem and attention on the academic performance of ESO and FPB students.
(2020)
Vol. 25
Núm. 1
Pág. 8
Los estilos parentales de socialización y el ajuste psicológico. Un estudio con adolescentes españoles
(2015)
Vol. 20
Núm. 1
Pág. 117-138
Social and Emotional Competencies in Adolescents Involved in Different Bullying and Cyberbullying Roles
(2018)
Vol. 23
Núm. 2
Pág. 2