arrow_back Volver a la revista Revista Iberoamericana de Tecnologías del Aprendizaje IEEE-RITA

Factores claves para concienciar la ciberseguridad en los em...

Total de citas: 9

Artículo citado
Developing teachers’ digital competence : Results from a pilot in Portugal (2021) Vol. 16 Núm. 1 Pág. 84-92
Assessment of Digital Graduation Competences for Programs Degrees in Computing and Information Technology Under the Society 5.0 Paradigm (2022) Vol. 17 Núm. 2 Pág. 208-214
Teachers and Digital Educational Inclusion in Times of Crisis (2022) Vol. 17 Núm. 2 Pág. 110-114
Adaptive Blockchain Technology for a Cybersecurity Framework in IIoT (2022) Vol. 17 Núm. 2 Pág. 178-184
Project management in engineering education : Providing Generation Z with transferable skills (2021) Vol. 16 Núm. 1 Pág. 45-57
Society 5.0 and Soft Skills in Agile Global Software Development (2022) Vol. 17 Núm. 2 Pág. 197-207
Digital teaching competence of university teachers : A systematic review of the literature (2020) Vol. 15 Núm. 4 Pág. 399-406
Hardware-Software Platform for the Development of STEM Skills (2022) Vol. 17 Núm. 2 Pág. 170-177
Educational Robotics Intervention in the Motivation of Students (2022) Vol. 17 Núm. 2 Pág. 131-139