Versión BETA.
El contenido de este portal está en proceso de consolidación y podrían producirse ajustes
IDR
Indicadores Dialnet
arrow_back
Volver a la revista
Revista Iberoamericana de Tecnologías del Aprendizaje
IEEE-RITA
Factores claves para concienciar la ciberseguridad en los em...
Total de citas: 9
Artículo citado
Developing teachers’ digital competence : Results from a pilot in Portugal
(2021)
Vol. 16
Núm. 1
Pág. 84-92
Assessment of Digital Graduation Competences for Programs Degrees in Computing and Information Technology Under the Society 5.0 Paradigm
(2022)
Vol. 17
Núm. 2
Pág. 208-214
Teachers and Digital Educational Inclusion in Times of Crisis
(2022)
Vol. 17
Núm. 2
Pág. 110-114
Adaptive Blockchain Technology for a Cybersecurity Framework in IIoT
(2022)
Vol. 17
Núm. 2
Pág. 178-184
Project management in engineering education : Providing Generation Z with transferable skills
(2021)
Vol. 16
Núm. 1
Pág. 45-57
Society 5.0 and Soft Skills in Agile Global Software Development
(2022)
Vol. 17
Núm. 2
Pág. 197-207
Digital teaching competence of university teachers : A systematic review of the literature
(2020)
Vol. 15
Núm. 4
Pág. 399-406
Hardware-Software Platform for the Development of STEM Skills
(2022)
Vol. 17
Núm. 2
Pág. 170-177
Educational Robotics Intervention in the Motivation of Students
(2022)
Vol. 17
Núm. 2
Pág. 131-139