arrow_back Volver a la revista Theory and research in social education

"It's not like [I'm] Chinese and Canadian. I am in between" : Ethnicity and Students' Conceptions of Historical Significance

Total de citas: 8

Citas recibidas
Picturing Auschwitz : Multimodality and the attribution of h... Journal for the Study of Education and Development, Infancia y Aprendizaje (2020) Vol. 43 Núm. 3 Pág. 652-681
Becoming “Hijas de la Lucha" : Political subjectification, a... Theory and research in social education (2021) Vol. 49 Núm. 1 Pág. 27-53
“He wants to get rid of all the Muslims” : Mexican American ... Theory and research in social education (2020) Vol. 48 Núm. 3 Pág. 346-374
(Un)Restricting feminism : High school students’ definitions... Theory and research in social education (2019) Vol. 47 Núm. 3 Pág. 426-455
La investigación en pensamiento histórico. Un estudio a trav... Panta Rei (2020) Vol. 14 Núm. 2 Pág. 93-147
Enseñanza de la Historia, y el Conflicto. Una Revisión Teóri... Revista internacional de educación para la justicia social (RIEJS) (2022) Vol. 11 Núm. 1 Pág. 119-132
“There’s no way we can teach all of this” : Factors that inf... Theory and research in social education (2021) Vol. 49 Núm. 2 Pág. 227-261
“We will continue our struggle for success” : French Canadia... Theory and research in social education (2022) Vol. 50 Núm. 1 Pág. 101-124