Putallaz, Martha
Duke University (USA)
Citas por año de emisión
Anualidad | Citas |
---|---|
2024 | 1 |
2023 | 3 |
2022 | 2 |
2021 | 3 |
2020 | 3 |
2019 | 3 |
2018 | 0 |
2017 | 0 |
2016 | 1 |
2015 | 0 |
2014 | 0 |
2013 | 0 |
2012 | 0 |
2011 | 0 |
Citas por año de publicación
Anualidad | Publicaciones | Citas |
---|---|---|
2019 | 1 | 1 |
2016 | 2 | 8 |
2015 | 0 | 4 |
2012 | 0 | 1 |
2011 | 3 | 2 |
2013 | 1 | 0 |
2014 | 0 | 0 |
2017 | 0 | 0 |
2018 | 1 | 0 |
2020 | 0 | 0 |
2021 | 0 | 0 |
2022 | 0 | 0 |
2023 | 0 | 0 |
2024 | 0 | 0 |
Citas por tipo de publicación
Publicaciones en Dialnet | Citas | |
---|---|---|
8 | Artículo de revista | 16 |
0 | Capítulo de libro | 0 |
0 | Libro | 0 |
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Publicaciones más citadas
Anualidad | Publicación | Tipo | Citas |
---|---|---|---|
2016 |
When lightning strikes twice
|
Artículo | 8 |
2015 |
Gifted students' implicit beliefs about intelligence and giftedness
|
Artículo | 3 |
2011 |
Academic giftedness and alcohol use in early adolescence
|
Artículo | 2 |
2015 |
The Academic Gap: An international comparison of the time allocation of academically talented students
|
Artículo | 1 |
2019 |
From A (Aggression) to V (Victimization)
|
Artículo ARTICULO | 1 |
2012 |
Changing the pond, not the fish: Following high-ability students across different educational environments
|
Artículo | 1 |
* Último cálculo de métricas Dialnet: 26-Jul-2024