Hollebrands, Karen F.
North Carolina Agricultural and Technical State University (USA)
Citas por año de emisión
Anualidad | Citas |
---|---|
2024 | 0 |
2023 | 2 |
2022 | 0 |
2021 | 1 |
2020 | 0 |
2019 | 0 |
2018 | 0 |
2017 | 1 |
2016 | 0 |
2015 | 0 |
2014 | 1 |
2013 | 0 |
2012 | 0 |
2011 | 0 |
2010 | 0 |
2009 | 0 |
2008 | 0 |
2007 | 0 |
2006 | 0 |
2005 | 0 |
2004 | 0 |
Citas por año de publicación
Anualidad | Publicaciones | Citas |
---|---|---|
2022 | 5 | 1 |
2017 | 0 | 1 |
2014 | 0 | 1 |
2010 | 0 | 1 |
2004 | 0 | 1 |
2005 | 0 | 0 |
2006 | 1 | 0 |
2007 | 1 | 0 |
2008 | 0 | 0 |
2009 | 0 | 0 |
2011 | 2 | 0 |
2012 | 0 | 0 |
2013 | 0 | 0 |
2015 | 1 | 0 |
2016 | 0 | 0 |
2018 | 0 | 0 |
2019 | 1 | 0 |
2020 | 0 | 0 |
2021 | 1 | 0 |
2023 | 0 | 0 |
2024 | 0 | 0 |
Citas por tipo de publicación
Publicaciones en Dialnet | Citas | |
---|---|---|
14 | Artículo de revista | 5 |
0 | Capítulo de libro | 0 |
0 | Libro | 0 |
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Publicaciones más citadas
Anualidad | Publicación | Tipo | Citas |
---|---|---|---|
2010 |
The nature of arguments provided by college geometry students with access to technology while solving problems
|
Artículo ARTICULO | 1 |
2017 |
An analysis of context-based similarity tasks in textbooks from Brazil and the United States
|
Artículo | 1 |
2022 |
Teachers' perceptions of using technology to teach mathematics during COVID-19 remote learning
|
Artículo ARTICULO | 1 |
2014 |
Teachers "scaffolding of students" learning of geometry while using a dynamic geometry program
|
Artículo | 1 |
2004 |
High School Students' Intuitive Understandings of Geometric Transformations
|
Artículo | 1 |
* Último cálculo de métricas Dialnet: 08-Aug-2024