Número de publicaciones: 11 (63.6% citado)
Número de citas: 7 (71.4% autocitas)
keyboard_arrow_down Ver todos los ámbitos
Ámbito Citas
EDUCACIÓN P30 6
Índice h: 1
Índice h5: 1
Promedio de citas últimos 10 años: 1.0
Promedio de citas últimos 5 años: 1.0

Citas por año de emisión

Anualidad Citas
2024 0
2023 0
2022 6
2021 0
2020 0
2019 1
2018 0
2017 0
2016 0
2015 0
2014 0
2013 0
2012 0
2011 0

Citas por año de publicación

Anualidad Publicaciones Citas
2022 1 1
2020 1 1
2019 1 1
2018 0 1
2017 1 1
2015 0 1
2011 1 1
2012 1 0
2013 1 0
2014 1 0
2016 0 0
2021 1 0
2023 0 0
2024 0 0

Citas por tipo de publicación

Publicaciones en Dialnet Citas
11 Artículo de revista 7
0 Capítulo de libro 0
0 Libro 0

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Publicaciones más citadas

Anualidad Publicación Tipo Citas
2015 Effects of a research-based intervention to improve seventh-grade students’ proportional problem solving
Artículo 1
2019 Improving student learning of ratio, proportion, and percent
Artículo 1
2020 Effectiveness of mathematical word problem solving interventions for students with learning disabilities and/or mathematics difficulties: A meta-analysis
Artículo ARTICULO 1
2011 High school mathematics curricula, university mathematics placement recommendations, and student university mathematics performance.
Artículo 1
2022 Sustainability of a Teacher Professional Development Program on Proportional Reasoning Skills of Students With Mathematics Difficulties
Artículo ARTICULO 1
2018 Using regression discontinuity to estimate the effects of a tier-1 research-based mathematics program in Seventh Grade
Artículo ARTICULO 1
2017 Investigating a tier 1 intervention focused on proportional reasoning
Artículo 1

* Último cálculo de métricas Dialnet: 21-Jul-2024