Telling a coherent story in a foreign language: analysis of Korean EFL learners' referential strategies in oral narrative discourse (2004) Kang, Jennifer Yusun Journal of pragmatics Vol. 36 Núm. 11 Pág. 1975-1990

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
¿Afecta el AICLE a la adquisición de expresiones referenciales? Un estudio de corpus de inglés como L2
¿Afecta el AICLE a la adquisición de expresiones referenciales? Un estudio de corpus de inglés como L2 Núm. 1 Pág. 123-154 ARTICULO
2019 Elia
Quesada, Teresa
Are CLIL learners simply faster or also different? Evidence from L1 use in the repair sequences and discourse markers of CLIL and EFL learners
Are CLIL learners simply faster or also different? Evidence from L1 use in the repair sequences and discourse markers of CLIL and EFL learners Núm. 13 Pág. 127-145 ARTICULO
2016 VIAL, Vigo international journal of applied linguistics
Lázaro Ibarrola, Amparo

* Último cálculo de métricas Dialnet: 03-Nov-2024