Telling a coherent story in a foreign language: analysis of Korean EFL learners' referential strategies in oral narrative discourse (2004) Kang, Jennifer Yusun Journal of pragmatics Vol. 36 Núm. 11 Pág. 1975-1990
- Número de citas: 2 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas LINGUISTICA 2 FILOLOGIAS 2
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
¿Afecta el AICLE a la adquisición de expresiones referenciales? Un estudio de corpus de inglés como L2 Núm. 1 Pág. 123-154 ARTICULO | 2019 | Elia |
Quesada, Teresa
|
Are CLIL learners simply faster or also different? Evidence from L1 use in the repair sequences and discourse markers of CLIL and EFL learners Núm. 13 Pág. 127-145 ARTICULO | 2016 | VIAL, Vigo international journal of applied linguistics |
Lázaro Ibarrola, Amparo
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 03-Nov-2024