Explaining kindergarten teachers’ beliefs and practices regarding early visual arts education (2023) ARTICULO Leung, Suzannie K. Y. Wu, Joseph Li, Hui Journal for the Study of Education and Development, Infancia y Aprendizaje Vol. 46 Núm. 1 Pág. 190-224

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 1

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Early childhood teachers’ portfolio practices and predictors
Early childhood teachers’ portfolio practices and predictors Vol. 48 Núm. 2 Pág. 397-425 ARTICULO
2025 Journal for the Study of Education and Development, Infancia y Aprendizaje
Alaçam, Nur Olgan, Refika Capa Aydin, Yesim
Influence of teachers’ pedagogical knowledge on their classroom practice when solving arithmetic word problems with their students
Influence of teachers’ pedagogical knowledge on their classroom practice when solving arithmetic word problems with their students Vol. 47 Núm. 2 Pág. 321-345 ARTICULO
2024 Journal for the Study of Education and Development, Infancia y Aprendizaje
Ramos Baz, Marta Vicente Martín, Santiago Rosales Pardo, Javier Chamoso Sánchez, José María
La educación moral y ética en el siglo XXI
La educación moral y ética en el siglo XXI Vol. 1 Núm. 1 Pág. 12-34
2024 Revista Científica Horizontes Multidisciplinarios
Arnaud López, Lisset Josefina Bennasar García, Miguel Israel Reyes Alcequiez, Kelvison Alejandro

* Último cálculo de métricas Dialnet: 29-Jun-2025