Innovation Generation in Supply Chain Relationships: A Conceptual Model and Research Propositions (2004) Wilkinson, Ian F. Sivakumar, K. Roy, Subroto Journal of the Academy of Marketing Science Vol. 32 Núm. 1 Pág. 61-79

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Marketing aspects of innovative development of business organizations in the sphere of production, trade, transport, and logistics in VUCA conditions
Marketing aspects of innovative development of business organizations in the sphere of production, trade, transport, and logistics in VUCA conditions Vol. 38 Núm. 4 Pág. 1 ARTICULO
2020 Estudios de economía aplicada
Popova, Nadezhda Kataiev, Andrii Nevertii, Anna Kryvoruchko, Oksana Skrynkovskyy, Ruslan
Catching the Runaway Train – Innovation Management in Russian Railways
Catching the Runaway Train – Innovation Management in Russian Railways Vol. 9 Núm. 3 Pág. 158-168
2014 Journal of Technology Management & Innovation
Thurner, Thomas Wolfgang Gershman, Mikhail
Colaboración para la innovación empresarial
Colaboración para la innovación empresarial Núm. 388 Pág. 111-120 ARTICULO
2013 Economía industrial
Jiménez Castillo, David Olmedo Cifuentes, Isabel Martínez León, Inocencia Mª Arcas Lario, Narciso
Determinants of the choice of marketing channels by corporate clients
Determinants of the choice of marketing channels by corporate clients Vol. 9 Núm. 3 Pág. 515-540
2012 JISTEM - Journal of Information Systems and Technology Management
Soares, Guilherme Bortoluzzo, Adriana Bruscato Barros, Henrique Machado

* Último cálculo de métricas Dialnet: 18-Aug-2024