Incorporating Kahoot! in core engineering courses (2021) ARTICULO Chernov, Victor Klas, Sivan Furman Shaharabani, Yael JOTSE Vol. 11 Núm. 2 Pág. 486-497

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
The impact of the M-learning methodology on university students
The impact of the M-learning methodology on university students Vol. 12 Núm. 1 Pág. 121-131 ARTICULO
2022 JOTSE
Romero Ramos, Óscar Fernández Rodríguez, Emilio López Fernández, Iván Merino Marbán, Rafael Benítez Porres, Javier
Students' perception of digital tools used with online teaching methodologies in a pandemic context
Students' perception of digital tools used with online teaching methodologies in a pandemic context Vol. 12 Núm. 3 Pág. 596-610 ARTICULO
2022 JOTSE
Peceño, Begoña Lluch, Laia Bonilla Pérez, Enzo Bakit, José Cortés, Niris

* Último cálculo de métricas Dialnet: 22-Jul-2024