Analysis of science process skills of chemical education students through self project based learning (SjBL) in the pandemic COVID 19 era (2021) ARTICULO Rusmini, Rusmini Suyono, Suyono Agustini, Rudiana JOTSE Vol. 11 Núm. 2 Pág. 371-387
- Número de citas: 2 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 2
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
The practicality and effectiveness of case study-based module on chemical thermodynamics course (ideal and real gases) as learning tool during the COVID-19 pandemic Vol. 12 Núm. 2 Pág. 466-483 ARTICULO | 2022 | JOTSE |
Ernawati Asih, Findiyani
Poedjiastoeti, Sri
Lutf, Achmad
Novita, Dian
Ismono, Ismono
Putri Purnamasar, Amalia
|
Critical thinking skills of chemistry education students in team project-based STEM-metacognitive skills learning during the Covid19 pandemic Vol. 12 Núm. 2 Pág. 397-409 ARTICULO | 2022 | JOTSE |
Ijirana, Ijirana
Aminah, Sitti
Supriadi, Supriadi
Magfirah, Magfirah
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 22-Jul-2024