A metacognitive retrieval practice intervention to improve undergraduates’ monitoring and control processes and use of performance feedback for classroom learning (2021) ARTICULO Cogliano, MeganClaire Bernacki, Matthew L. Kardash, CarolAnne M. Journal of educational psychology Vol. 113 Núm. 7 Pág. 1421-1440

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Actividades metacognitivas de “exam wrapper” en una clase de métodos de investigación en Psicología
Actividades metacognitivas de “exam wrapper” en una clase de métodos de investigación en Psicología Núm. 12 Pág. 397-417 ARTICULO
2023 ReiDoCrea
Frías Navarro, María Dolores Pascual Soler, Marcos Gómez Frías, Irene Pons Salvador, Gemma D'Ocon Giménez, Ana Dolz, Laura Fuentes Duran, María del Castillo
Investigating bifactor modeling of biology undergraduates’ task values and achievement goals across semesters
Investigating bifactor modeling of biology undergraduates’ task values and achievement goals across semesters Vol. 115 Núm. 6 Pág. 836-858
2023 Journal of educational psychology
Greene, Jeffrey A. Bernacki, Matthew L. Plumley, Robert D. Kuhlmann, Shelbi Hogan, Kelly A. Evans, Mara Gates, Kathleen M. Panter, Abigail T.

* Último cálculo de métricas Dialnet: 06-Oct-2024