Developing a CLIL textbook evaluation checklist (2016) López Medina, Beatriz Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning Vol. 9 Núm. 1 Pág. 159-173

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
A rubric model to analyse CLIL textbooks in Primary Education
A rubric model to analyse CLIL textbooks in Primary Education Núm. 41 Pág. 16 ARTICULO
2024 Porta Linguarum
Ornia Noriega, Andrea Fernández Costales, Alberto Herce Sánchez, Fernando
Efl teachers’ perceptions on using pedagogical modules in Ecuador
Efl teachers’ perceptions on using pedagogical modules in Ecuador Núm. 14 Pág. 42-56
2021 Chakiñan
Alvarez Llerena, Carlos Lenin Guevara, Pamela
Situated Practice in CLIL
Situated Practice in CLIL Núm. 18 Pág. 109-141 ARTICULO
2019 Gist
Torres Rincon, Juan Carlos Cuesta Medina, Liliana Marcela
Is CLIL becoming a hub connecting research, policy, and practice?
Is CLIL becoming a hub connecting research, policy, and practice? Vol. 9 Núm. 1 Pág. 7-16
2016 Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning
McDougald, Jermaine S.

* Último cálculo de métricas Dialnet: 09-Jun-2024