Effects of digital learning skill training on the academic performance of undergraduates in science and mathematics (2021) ARTICULO Bernacki, Matthew L. Vosicka, Lucie Utz, Jenifer C. Warren, Carryn Bellomo Journal of educational psychology Vol. 113 Núm. 6 Pág. 1107-1125

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Promover aprendices autorregulados en la educación superior
Promover aprendices autorregulados en la educación superior Núm. 19 Pág. 1-28
2023 Teoría y crítica de la psicología
Valencia Serrano, Marcela
Investigating bifactor modeling of biology undergraduates’ task values and achievement goals across semesters
Investigating bifactor modeling of biology undergraduates’ task values and achievement goals across semesters Vol. 115 Núm. 6 Pág. 836-858
2023 Journal of educational psychology
Greene, Jeffrey A. Bernacki, Matthew L. Plumley, Robert D. Kuhlmann, Shelbi Hogan, Kelly A. Evans, Mara Gates, Kathleen M. Panter, Abigail T.
Digital Coaching and Mental Skills Development in Sports
Digital Coaching and Mental Skills Development in Sports Vol. 32 Núm. 3 Pág. 90-99
2023 Revista de psicología del deporte
Talha, Muhammad Sohail, Mishal
The impact of digital learning resources on developing the educational process for faculty members at the PAAET
The impact of digital learning resources on developing the educational process for faculty members at the PAAET Vol. 11 Núm. 59 Pág. 54-63
2022 Revista Amazonia Investiga
Alazemi, Nourah F. S. A.

* Último cálculo de métricas Dialnet: 26-Aug-2024