Students’ motivation for content and language integrated learning and the role of programme intensity (2021) Somers, Thomas Llinares, Ana International journal of bilingual education and bilingualism Vol. 24 Núm. 6 Pág. 839-854

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 1

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
La educación bilingüe en los medios de comunicación
La educación bilingüe en los medios de comunicación Núm. 403 Pág. 203-230 ARTICULO
2024 Revista de educación
Hidalgo McCabe, Elisa A. Tompkins, Leah
An analysis of language anxiety in English and Basque-Medium Instruction
An analysis of language anxiety in English and Basque-Medium Instruction Núm. 20 Pág. 9-48 ARTICULO
2023 VIAL, Vigo international journal of applied linguistics
Alonso Arruabarrena, Irene Lasagabaster Herrarte, David
Socioeconomic Status, English Exposure and CLIL Motivation in High and Low Exposure CLIL Groups
Socioeconomic Status, English Exposure and CLIL Motivation in High and Low Exposure CLIL Groups Vol. 5 Núm. 1 Pág. 41-52
2022 CLIL Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education
Tompkins, Leah
Remedying Foreign Language Anxiety through CLIL?
Remedying Foreign Language Anxiety through CLIL? Núm. 14 Pág. 153-172 ARTICULO
2019 Revista de lingüística y lenguas aplicadas
Simons, Mathea Vanhees, Claudio Smits, Tom Van De Putte, Karen

* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024