Students’ motivation for content and language integrated learning and the role of programme intensity (2021) Somers, Thomas Llinares, Ana International journal of bilingual education and bilingualism Vol. 24 Núm. 6 Pág. 839-854
- Número de citas: 4 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas LINGUISTICA 2 FILOLOGIAS 2 EDUCACION 2
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 1
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
La educación bilingüe en los medios de comunicación Núm. 403 Pág. 203-230 ARTICULO | 2024 | Revista de educación |
Hidalgo McCabe, Elisa A.
Tompkins, Leah
|
An analysis of language anxiety in English and Basque-Medium Instruction Núm. 20 Pág. 9-48 ARTICULO | 2023 | VIAL, Vigo international journal of applied linguistics |
Alonso Arruabarrena, Irene
Lasagabaster Herrarte, David
|
Socioeconomic Status, English Exposure and CLIL Motivation in High and Low Exposure CLIL Groups Vol. 5 Núm. 1 Pág. 41-52 | 2022 | CLIL Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education |
Tompkins, Leah
|
Remedying Foreign Language Anxiety through CLIL? Núm. 14 Pág. 153-172 ARTICULO | 2019 | Revista de lingüística y lenguas aplicadas |
Simons, Mathea
Vanhees, Claudio
Smits, Tom
Van De Putte, Karen
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Nov-2024