The Relationship between CSR Communication on Social Media, Purchase Intention, and E-WOM in the Banking Sector of an Emerging Economy (2021) Cheng, Guping Cherian, Jacob Safdar Sial, Muhammad Mentel, Grzegorz Wan, Peng Álvarez Otero, Susana Saleem, Usama Journal of Theoretical and Applied Electronic Commerce Research Vol. 16 Núm. 4 Pág. 1025-1041
- Número de citas: 1 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas PSICOLOGIA 1 DEPORTE 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
The influence of confirmatory psychology on consumers' purchase of sports goods on an e-commerce platform Vol. 32 Núm. 3 Pág. 20-28 ARTICULO | 2023 | Revista de psicología del deporte |
Liu, Chunmei
Ma, Shaohui
Cao, Longhui
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 15-Sep-2024