Burnout, organizational self-efficacy and self-esteem among brazilian teachers during the COVID-19 pandemic (2021) ARTICULO Pereira, Henrique Oliveira Gonçalves, Vivianne Machado de Assis, Renata EJIHPE. European Journal of Investigation in Health, Psychology and Education Vol. 11 Núm. 3 Pág. 795-803

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Teachers’ innovative work behavior as a function of self-efficacy, burnout, and irrational beliefs
Teachers’ innovative work behavior as a function of self-efficacy, burnout, and irrational beliefs Vol. 13 Núm. 2 Pág. 403-418 ARTICULO
2023 EJIHPE
Gkontelos, Angelos Vaiopoulou, Julie Stamovlasis, Dimitrios
Burnout of greek teachers
Burnout of greek teachers Vol. 13 Núm. 6 Pág. 1029-1042 ARTICULO
2023 EJIHPE
Gkontelos, Angelos Vaiopoulou, Julie Stamovlasis, Dimitrios
Covid-19 Pandemic
Covid-19 Pandemic Vol. 12 Núm. 2 Pág. 284-306 ARTICULO
2022 Sociología y tecnociencia
Purnomo, Halim Karim, Abdul Mansir, Firman Valero Matas, Jesús A.

* Último cálculo de métricas Dialnet: 23-Jun-2024