Burnout, organizational self-efficacy and self-esteem among brazilian teachers during the COVID-19 pandemic (2021) ARTICULO Pereira, Henrique Oliveira Gonçalves, Vivianne Machado de Assis, Renata EJIHPE. European Journal of Investigation in Health, Psychology and Education Vol. 11 Núm. 3 Pág. 795-803
- Número de citas: 3 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas TRABAJO SOCIAL 1 PSICOLOGIA 2 EDUCACION 2 SOCIOLOGIA 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Teachers’ innovative work behavior as a function of self-efficacy, burnout, and irrational beliefs Vol. 13 Núm. 2 Pág. 403-418 ARTICULO | 2023 | EJIHPE |
Gkontelos, Angelos
Vaiopoulou, Julie
Stamovlasis, Dimitrios
|
Burnout of greek teachers Vol. 13 Núm. 6 Pág. 1029-1042 ARTICULO | 2023 | EJIHPE |
Gkontelos, Angelos
Vaiopoulou, Julie
Stamovlasis, Dimitrios
|
Covid-19 Pandemic Vol. 12 Núm. 2 Pág. 284-306 ARTICULO | 2022 | Sociología y tecnociencia |
Purnomo, Halim
Karim, Abdul
Mansir, Firman
Valero Matas, Jesús A.
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 23-Jun-2024