The effects of gender, educational level, and personality on online learning outcomes during the COVID-19 pandemic (2021) ARTICULO Yu, Zhonggen International Journal of Educational Technology in Higher Education Núm. 18 Pág. 11-0

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
La utilización del vídeo como recurso de aprendizaje activo en un entorno de aula invertida
La utilización del vídeo como recurso de aprendizaje activo en un entorno de aula invertida Núm. 1 Pág. 55-72 ARTICULO
2024 Revista de Estudios Empresariales. Segunda época
Barbero Jiménez, Javier González, Emilio J. Lucena Giraldo, Javier Picatoste Novo, José Rodríguez Crespo, Ernesto
Academic Level and Gender-based Mapping of High School Student’s Genetic Literacy
Academic Level and Gender-based Mapping of High School Student’s Genetic Literacy Vol. 38 Núm. 1 Pág. 3
2024 Uniciencia
Safitri, Dian Zubaidah, Siti Gafur, Abdul Lestari, Sri Rahayu
Exploring educational impacts among pre, during and post COVID-19 lockdowns from students with different personality traits
Exploring educational impacts among pre, during and post COVID-19 lockdowns from students with different personality traits Núm. 20 Pág. 17
2023 International Journal of Educational Technology in Higher Education
Zheng, Yong Zheng, Shuaiqi
Universidad virtual y la transformación educativa en el contexto de la pandemia
Universidad virtual y la transformación educativa en el contexto de la pandemia Vol. 4 Núm. 2 Pág. 113-131
2022 Revista Innova Educación
Tito Huamani, Pedro Aponte, Sebastian Custodio, Fiorella Castañeda, Thalía Garamendi, Karol Soto, Emerson
Percepción del profesorado sobre la igualdad de género y el currículo oculto
Percepción del profesorado sobre la igualdad de género y el currículo oculto Vol. 14 Núm. 3 Pág. 1-9
2022 Human Review
Moya Díaz, Ignacio Juanas Oliva, Ángel de
Development and validation of students’ digital competence scale (SDiCoS)
Development and validation of students’ digital competence scale (SDiCoS) Núm. 19 Pág. 20 ARTICULO
2022 International Journal of Educational Technology in Higher Education
Tzafilkou, Katerina Perifanou, Maria Economides, Anastasios A.
The university students’ self‑regulated efort, fexibility and satisfaction in distance education
The university students’ self‑regulated efort, fexibility and satisfaction in distance education Núm. 19 Pág. 29 ARTICULO
2022 International Journal of Educational Technology in Higher Education
Turan, Zeynep Kucuk, Sevda Cilligol Karabey, Sinem

* Último cálculo de métricas Dialnet: 06-Oct-2024