O conceito de valor para o cliente (2005) ARTICULO Veludo de Oliveira, Tânia M. Akemi Ikeda, Ana GESTÃO.Org Vol. 3 Núm. 1 Pág. 39-52

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
A bibliographical analysis in the literature of value co-creation in private higher education between the years 2006 to 2016
A bibliographical analysis in the literature of value co-creation in private higher education between the years 2006 to 2016 Vol. 11 Núm. 4 Pág. 1323-1341 ARTICULO
2020 Independent Journal of Management & Production
da Silva, Maicon Alves da Silva, Luis Carlos Régio Brambilla, Flávio
Co-creation in conventional and collaborative businesses
Co-creation in conventional and collaborative businesses Vol. 35 Núm. 151 Pág. 95-108
2019 Estudios Gerenciales
Nogueira Pellizzoni, Lívia Baldanza, Renata Francisco

* Último cálculo de métricas Dialnet: 04-Aug-2024