Does dispositional mindfulness mediate the relationship between anxiety and exam performance? (2020) ARTICULO López Navarro, Emilio Ramón Giorgetti, Daniela Errasti Pérez, José Manuel Al-Halabi Díaz, Susana Revista de investigación en educación Vol. 18 Núm. 3 Pág. 324-331

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Gamification improves extrinsic but not intrinsic motivation to learning in undergraduate students
Gamification improves extrinsic but not intrinsic motivation to learning in undergraduate students Vol. 16 Núm. 1 Pág. 4 ARTICULO
2023 European journal of education and psychology
López Navarro, Emilio Ramón Giorgetti, Daniela Isern Mas, Carmen Barone, Pamela
Atención plena (mindfulness)
Atención plena (mindfulness) Vol. 30 Núm. 1 Pág. 235-248 ARTICULO
2022 Psicología conductual = behavioral psychology
Errasti Pérez, José Manuel Al-Halabi Díaz, Susana López Navarro, Emilio Ramón Pérez Álvarez, Marino
Dispositional mindfulness is associated with less cognitive fusion and better effortful control in young people: The mediating role of repetitive negative thinking
Dispositional mindfulness is associated with less cognitive fusion and better effortful control in young people: The mediating role of repetitive negative thinking Vol. 54 Núm. 0 Pág. 205-213
2022 Revista Latinoamericana de Psicología
Vargas Nieto, Juan C. Montorio Cerrato, Ignacio Maria Gantiva, Carlos Froufé Torres, Manuel

* Último cálculo de métricas Dialnet: 30-Jun-2024