Understanding subject teachers’ language-related pedagogical practices in content and language integrated learning classrooms (2021) Hu, Jingjing Gao, Xuesong Language awareness Vol. 30 Núm. 1 Pág. 42-61

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 1

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Effect of Teachers' Subject and Pedagogical Knowledge on Junior Secondary School Students' Academic Performance in Mathematics
Effect of Teachers' Subject and Pedagogical Knowledge on Junior Secondary School Students' Academic Performance in Mathematics Vol. 15 Núm. 2 Pág. 1-13 ARTICULO
2024 JETT
Salami, Olajumoke Spangenberg, Dorethea Erica
Developing intercultural communicative competence in French-medium content and language integrated learning courses through teacher scaffolding
Developing intercultural communicative competence in French-medium content and language integrated learning courses through teacher scaffolding Núm. 8 Pág. 99-113 ARTICULO
2023 Porta Linguarum
Li, Danli Gao, Qing Ma, Mengyao
Developing intercultural communicative competence in French-medium content and language integrated learning courses through teacher scaffolding
Developing intercultural communicative competence in French-medium content and language integrated learning courses through teacher scaffolding Núm. 0 Pág. 99-113
2023 Porta Linguarum
Li, Danli Gao, Qing Ma, Mengyao
¿Influye el análisis de vídeo en la posición de los maestros en formación en contextos AICLE?
¿Influye el análisis de vídeo en la posición de los maestros en formación en contextos AICLE? Núm. 38 Pág. 281-299 ARTICULO
2022 Porta Linguarum
Díaz Martín, Cristina Gómez Parra, María Elena
Globalized thinking brought to foreign language classrooms
Globalized thinking brought to foreign language classrooms Vol. 8 Núm. 3 Pág. 322-349
2022 Dominio de las Ciencias
Morales Ramírez, Glenda Barragán Camacho, María José

* Último cálculo de métricas Dialnet: 07-Jul-2024