Investigation of the impact of school climate and teachers’ self-efficacy on job satisfaction (2020) ARTICULO Katsantonis, Ioannis G. EJIHPE. European Journal of Investigation in Health, Psychology and Education Vol. 10 Núm. 1 Pág. 119-133
- Número de citas: 4 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 4 PSICOLOGIA 3
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
La satisfacción del docente de Educación Secundaria en España a través de TALIS Vol. 23 Núm. 3 Pág. 341-352 ARTICULO | 2021 | Revista Fuentes |
Echeverría Molina, Ignacio
Sánchez-Cabrero, Roberto
|
Effect of age on job satisfaction and emotional exhaustion of primary school teachers in Greece Vol. 10 Núm. 2 Pág. 644-655 ARTICULO | 2020 | EJIHPE |
Anastasiou, Sophia
Belios, Evaggelos
|
Leadership and conflict management style are associated with the effectiveness of school conflict management in the region of Epirus, NW Greece Vol. 10 Núm. 1 Pág. 455-468 ARTICULO | 2020 | EJIHPE |
Chandolia, Elisavet
Anastasiou, Sophia
|
Towards a model of teacher well-being from a positive emotions perspective Vol. 10 Núm. 1 Pág. 469-496 ARTICULO | 2020 | EJIHPE |
Manasia, Loredana
Pârvan, Andrei
Macovei, Melania
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 07-Jul-2024