Like mermaids or centaurs (2020) ARTICULO Campos García, Ruth Journal for the Study of Education and Development, Infancia y Aprendizaje Vol. 43 Núm. 4 Pág. 713-729

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Theoretical definition and explanation of autism
Theoretical definition and explanation of autism Vol. 43 Núm. 4 Pág. 696-712 ARTICULO
2020 Journal for the Study of Education and Development, Infancia y Aprendizaje
Belinchón Carmona, Mercedes
The young child with autism
The young child with autism Vol. 43 Núm. 4 Pág. 730-747 ARTICULO
2020 Journal for the Study of Education and Development, Infancia y Aprendizaje
Palomo Seldas, Rubén
The genesis of shared reference
The genesis of shared reference Vol. 43 Núm. 4 Pág. 779-792 ARTICULO
2020 Journal for the Study of Education and Development, Infancia y Aprendizaje
Benassi, Julia Rodríguez Garrido, Cintia
Early interaction, communication and the origins of autism
Early interaction, communication and the origins of autism Vol. 43 Núm. 4 Pág. 748-763 ARTICULO
2020 Journal for the Study of Education and Development, Infancia y Aprendizaje
Núñez, María Gómez, Juan Carlos
Marbles, puzzles and focal point
Marbles, puzzles and focal point Vol. 43 Núm. 4 Pág. 793-807 ARTICULO
2020 Journal for the Study of Education and Development, Infancia y Aprendizaje
Sotillo, María
Stereotypies and restricted and repetitive behaviours in autism
Stereotypies and restricted and repetitive behaviours in autism Vol. 43 Núm. 4 Pág. 824-840 ARTICULO
2020 Journal for the Study of Education and Development, Infancia y Aprendizaje
Nieto Vizcaíno, María del Carmen Huertas Martínez, Juan Antonio

* Último cálculo de métricas Dialnet: 09-Jun-2024