Development of Grade 10 Students’ Scientific Argumentation through the Science-Technology-Society Learning Unit on Work and Energy (2019) ARTICULO Pimvichai, Jirutthitikan Yuenyong, Chokchai Buaraphan, Khajornsak JOTSE Vol. 9 Núm. 3 Pág. 428-441
- Número de citas: 4 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 4
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Effectiveness of Science-Technology-Society (STS) approach on students’ learning outcomes in science education Vol. 13 Núm. 3 Pág. 718-739 ARTICULO | 2023 | JOTSE |
Acut, Dharel
Antonio, Ronilo
|
Socio-critical and problem-oriented approach in environmental issues for students' critical thinking skills development in Chemistry learning Vol. 12 Núm. 1 Pág. 50-67 ARTICULO | 2022 | JOTSE |
Purwanto, Agung
Rahmawati, Yuli
Rahmayanti, Novia
Mardiah, Alin
Putri, Risky Amalia
|
Flipped classroom for teaching digestive system to high school students Vol. 11 Núm. 1 Pág. 194-209 ARTICULO | 2021 | JOTSE |
Reinoso Tapia, Roberto
Collazos Martínez, Jesús Ángel
Martínez Martínez, María
Delgado Iglesias, Jaime
|
Science and engineering practices in the content of Greek middle school physics textbooks about forces and motion Vol. 11 Núm. 2 Pág. 457-473 ARTICULO | 2021 | JOTSE |
Papakonstantinou, Margarita
Skoumios, Michael
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 24-Jun-2024