A latent profile analysis of undergraduates’ achievement motivations and metacognitive behaviors, and their relations to achievement in science (2020) ARTICULO Hong, Wonjoon Bernacki, Matthew L. Perera, Harsha N. Journal of educational psychology Vol. 112 Núm. 7 Pág. 1409-1430
- Número de citas: 4 (25.0% autocitas)
-
Ámbito Citas MULTIDISCIPLINAR 2 PSICOLOGIA 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Learning Styles Type Indicator: una adaptación para estudiantes medios y universitarios argentinos Vol. 10 Núm. 1 Pág. 1-12 ARTICULO | 2023 | Academo |
Freiberg Hoffman, Agustín
Fernández Liporace, Mercedes
|
Investigating bifactor modeling of biology undergraduates’ task values and achievement goals across semesters Vol. 115 Núm. 6 Pág. 836-858 | 2023 | Journal of educational psychology |
Greene, Jeffrey A.
Bernacki, Matthew L.
Plumley, Robert D.
Kuhlmann, Shelbi
Hogan, Kelly A.
Evans, Mara
Gates, Kathleen M.
Panter, Abigail T.
|
Objective assessment of goal orientation, time management and learning outcomes Vol. 38 Núm. 2 Pág. 382-394 ARTICULO | 2022 | Anales de psicología |
Juola, James
Casadevante, Cristina
Hernández López, José Manuel
Romero Velázquez, Miriam
|
Metacognitive Awareness Perceptions of Students with High and Low Scores on TIMSS-Like Science Tests Vol. 10 Núm. 3 Pág. 73-82 | 2022 | International Journal of Cognitive Research in Science, Engineering and Education |
Al Balushi, Sulaiman M.
Al-Harthy, Ibrahim
Almehrizi, Rashid S.
Ambusiaidi, Abdullah K.
Al Saadi, Khalid K.
Al Aghbari, Mohammed S.
Al Balushi, Moza
Al Balushi, Khadija A.
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 08-Oct-2024