A latent profile analysis of undergraduates’ achievement motivations and metacognitive behaviors, and their relations to achievement in science (2020) ARTICULO Hong, Wonjoon Bernacki, Matthew L. Perera, Harsha N. Journal of educational psychology Vol. 112 Núm. 7 Pág. 1409-1430

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Learning Styles Type Indicator: una adaptación para estudiantes medios y universitarios argentinos
Learning Styles Type Indicator: una adaptación para estudiantes medios y universitarios argentinos Vol. 10 Núm. 1 Pág. 1-12 ARTICULO
2023 Academo
Freiberg Hoffman, Agustín Fernández Liporace, Mercedes
Investigating bifactor modeling of biology undergraduates’ task values and achievement goals across semesters
Investigating bifactor modeling of biology undergraduates’ task values and achievement goals across semesters Vol. 115 Núm. 6 Pág. 836-858
2023 Journal of educational psychology
Greene, Jeffrey A. Bernacki, Matthew L. Plumley, Robert D. Kuhlmann, Shelbi Hogan, Kelly A. Evans, Mara Gates, Kathleen M. Panter, Abigail T.
Objective assessment of goal orientation, time management and learning outcomes
Objective assessment of goal orientation, time management and learning outcomes Vol. 38 Núm. 2 Pág. 382-394 ARTICULO
2022 Anales de psicología
Juola, James Casadevante, Cristina Hernández López, José Manuel Romero Velázquez, Miriam
Metacognitive Awareness Perceptions of Students with High and Low Scores on TIMSS-Like Science Tests
Metacognitive Awareness Perceptions of Students with High and Low Scores on TIMSS-Like Science Tests Vol. 10 Núm. 3 Pág. 73-82
2022 International Journal of Cognitive Research in Science, Engineering and Education
Al Balushi, Sulaiman M. Al-Harthy, Ibrahim Almehrizi, Rashid S. Ambusiaidi, Abdullah K. Al Saadi, Khalid K. Al Aghbari, Mohammed S. Al Balushi, Moza Al Balushi, Khadija A.

* Último cálculo de métricas Dialnet: 08-Oct-2024