Rural online learning in the context of COVID 19 in South Africa (2020) ARTICULO Dube, Bekithemba REMIE. Multidisciplinary Journal of Educational Research Vol. 10 Núm. 2 Pág. 135-157
- Número de citas: 8 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 6 PSICOLOGIA 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 1
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Enhancing Critical Thinking And Problem Solving Skills By Complexity Science-Problem Based Learning Model Vol. 14 Núm. 1 Pág. 96-114 ARTICULO | 2024 | REMIE |
Amanda, Finga Fitri
Sumitro, Sutiman Bambang
Lestari, Sri Rahayu
Ibrohim, Ibrohim
|
The relationship between students’ perception to the learning media, digital literacy skills, and self-regulated learning with students’ learning outcomes in the rural area Vol. 14 Núm. 2 Pág. 588-606 ARTICULO | 2024 | JOTSE |
Bahri, Arsad
Hidayat, Wahyu M.
Putra, Kurnia Prima
Ainun, Nur Aisyah
Arifin, Nurheni
|
Resources mobilisation challenges in rural schools of South Africa Vol. 13 Núm. 3 Pág. 295-312 ARTICULO | 2023 | REMIE |
Mkhize, Themba Ralph
Davids, Mogamat Noor
|
Measuring Rural Teachers’ Digital Competence to Communicate with the Educational Community Vol. 11 Núm. 2 Pág. 323-341 ARTICULO | 2022 | NAER |
Guillén Gámez, Francisco David
Mayorga Fernández, María José
|
Learning Online amid COVID-19 pandemic Vol. 12 Núm. 2 Pág. 198-220 ARTICULO | 2022 | REMIE |
Chikasha, Jubilee
|
Educación de alumnos con necesidades educativas especiales en pandemia. Perspectivas de las madres y padres Vol. 25 Núm. 48 Pág. 1-25 | 2022 | Psicogente |
García Cedillo, Ismael
Márquez Cabellos, Norma Guadalupe
Rubio Rodríguez, Silviana
Saldivar Reyes, Andrea
Romero Contreras, Silvia
|
Educación rural mediada por tecnología tradicional en tiempos de pandemia 2020-2022 Vol. 16 Núm. 31 Pág. 51-59 | 2022 | Entre ciencia e ingeniería |
Bonilla Marquínez, Olga Patricia
Muñoz Muñoz, Dilsa Estela
|
University students' perceptions of curriculum content delivery during COVID-19 new normal in South Africa Vol. 10 Núm. 2 Pág. 204-227 ARTICULO | 2021 | Qualitative Research in Education |
Omodan, Bunmi Isaiah
Ige, Olugbenga A
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 07-Jul-2024