Rural online learning in the context of COVID 19 in South Africa (2020) ARTICULO Dube, Bekithemba REMIE. Multidisciplinary Journal of Educational Research Vol. 10 Núm. 2 Pág. 135-157

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 1

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Enhancing Critical Thinking And Problem Solving Skills By Complexity Science-Problem Based Learning Model
Enhancing Critical Thinking And Problem Solving Skills By Complexity Science-Problem Based Learning Model Vol. 14 Núm. 1 Pág. 96-114 ARTICULO
2024 REMIE
Amanda, Finga Fitri Sumitro, Sutiman Bambang Lestari, Sri Rahayu Ibrohim, Ibrohim
The relationship between students’ perception to the learning media, digital literacy skills, and self-regulated learning with students’ learning outcomes in the rural area
The relationship between students’ perception to the learning media, digital literacy skills, and self-regulated learning with students’ learning outcomes in the rural area Vol. 14 Núm. 2 Pág. 588-606 ARTICULO
2024 JOTSE
Bahri, Arsad Hidayat, Wahyu M. Putra, Kurnia Prima Ainun, Nur Aisyah Arifin, Nurheni
Resources mobilisation challenges in rural schools of South Africa
Resources mobilisation challenges in rural schools of South Africa Vol. 13 Núm. 3 Pág. 295-312 ARTICULO
2023 REMIE
Mkhize, Themba Ralph Davids, Mogamat Noor
Measuring Rural Teachers’ Digital Competence to Communicate with the Educational Community
Measuring Rural Teachers’ Digital Competence to Communicate with the Educational Community Vol. 11 Núm. 2 Pág. 323-341 ARTICULO
2022 NAER
Guillén Gámez, Francisco David Mayorga Fernández, María José
Learning Online amid COVID-19 pandemic
Learning Online amid COVID-19 pandemic Vol. 12 Núm. 2 Pág. 198-220 ARTICULO
2022 REMIE
Chikasha, Jubilee
Educación de alumnos con necesidades educativas especiales en pandemia. Perspectivas de las madres y padres
Educación de alumnos con necesidades educativas especiales en pandemia. Perspectivas de las madres y padres Vol. 25 Núm. 48 Pág. 1-25
2022 Psicogente
García Cedillo, Ismael Márquez Cabellos, Norma Guadalupe Rubio Rodríguez, Silviana Saldivar Reyes, Andrea Romero Contreras, Silvia
Educación rural mediada por tecnología tradicional en tiempos de pandemia 2020-2022
Educación rural mediada por tecnología tradicional en tiempos de pandemia 2020-2022 Vol. 16 Núm. 31 Pág. 51-59
2022 Entre ciencia e ingeniería
Bonilla Marquínez, Olga Patricia Muñoz Muñoz, Dilsa Estela
University students' perceptions of curriculum content delivery during COVID-19 new normal in South Africa
University students' perceptions of curriculum content delivery during COVID-19 new normal in South Africa Vol. 10 Núm. 2 Pág. 204-227 ARTICULO
2021 Qualitative Research in Education
Omodan, Bunmi Isaiah Ige, Olugbenga A

* Último cálculo de métricas Dialnet: 07-Jul-2024