Developing multimodal communicative competence in emerging academic and professional genres. (2020) ARTICULO Ruiz Madrid, María Noelia Valeiras Jurado, Julia IJES. international journal of English studies Vol. 20 Núm. 1 Pág. 27-50

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 2

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Engaging audiences in the digital age
Engaging audiences in the digital age Núm. 41 Pág. 18 ARTICULO
2024 Porta Linguarum
Girón García, Carolina Bernad-Mechó, Edgar
Adopting a Multimodal Discourse Analysis Perspective to Translanguaging in EMI Lectures
Adopting a Multimodal Discourse Analysis Perspective to Translanguaging in EMI Lectures Núm. 28 Pág. 61-64
2023 Fòrum de Recerca
Escobar Lluch, Nuria
Percepciones de alfabetización multimodal en estudiantes universitarios del área de ingeniería
Percepciones de alfabetización multimodal en estudiantes universitarios del área de ingeniería Vol. 25 Núm. 2 Pág. 266-282
2023 Telos
Torres Orihuela, Guido Barriga Huamán, Miluska Anggie Arenas Cano, Alexander Ramiro
Verbal and visual resources in graphical abstracts
Verbal and visual resources in graphical abstracts Núm. 46 Pág. 129-154
2023 Ibérica
Ma, Yuanyuan Jiang, Feng (Kevin)
New genres and new approaches
New genres and new approaches Núm. 38 Pág. 65-81 ARTICULO
2022 Porta Linguarum
Edo Marzá, Nuria Fortanet Gómez, Inmaculada
Engaging the public in science crowdfunding
Engaging the public in science crowdfunding Vol. 9 Núm. 3 Pág. 1-15
2022 VISUAL REVIEW
Vivas Peraza, Ana Cristina

* Último cálculo de métricas Dialnet: 18-Jul-2024