The effect of collaborative writing in an EFL secondary setting (2020) ARTICULO Villarreal Olaizola, Izaskun Gil, Nora Language teaching research Vol. 24 Núm. 6 Pág. 874-897

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Young EFL learners collaboratively writing a dialogue during a regular classroom lesson
Young EFL learners collaboratively writing a dialogue during a regular classroom lesson Vol. 23 Núm. 1 Pág. 49-79 ARTICULO
2023 IJES
Kos, Tomáš
Engaging lower proficiency learners of Spanish in collaborative writing tasks
Engaging lower proficiency learners of Spanish in collaborative writing tasks Vol. 36 Núm. 2 Pág. 643-671 ARTICULO
2023 Revista española de lingüística aplicada
Payant, Caroline Reagan, Derek
Specialized writing instruction for deaf students: A randomized controlled trial
Specialized writing instruction for deaf students: A randomized controlled trial Vol. 88 Núm. 2 Pág. 185-204 ARTICULO
2022 Exceptional children
Wolbers, Kimberly A. Dostal, Hannah M. Graham, Steve Branum-Martin, Lee Holcomb, Leala
La actividad metalingüística en una tarea de escritura colaborativa en Educación Primaria
La actividad metalingüística en una tarea de escritura colaborativa en Educación Primaria Vol. 19 Núm. 3 Pág. 42-54 ARTICULO
2020 Ocnos
Aznárez Mauleón, Mónica López-Flamarique, Maite García-del-Real, Isabel
The effects of using collaborative writing vs. peer review treatments on subsequent individual writings
The effects of using collaborative writing vs. peer review treatments on subsequent individual writings Núm. 19 Pág. 32-61 ARTICULO
2019 Huarte de San Juan
Bueno Alastuey, María Camino Rodero Albaiceta, Seila

* Último cálculo de métricas Dialnet: 29-Aug-2024