Effects of English-medium instruction on Spanish students’ proficiency and lexical diversity in English (2020) ARTICULO Vidal, Karina Jarvis, Scott Language teaching research Vol. 24 Núm. 5 Pág. 568-587
- Número de citas: 3 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 2
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
La enseñanza de contenido en inglés en universidades españolas Núm. 403 Pág. 259-290 ARTICULO | 2024 | Revista de educación |
Fernández Costales, Alberto
Lasagabaster Herrarte, David
|
Vocabulary Complexity in EFL University Students’ Academic Texts Núm. 37 Pág. 4 | 2023 | Revista de Lenguas Modernas |
Charpentier Jiménez, William
|
Framing English as a Medium of Instruction Within the Iberian-American Spanish-Speaking Education Contexts Vol. 24 Núm. 1 Pág. 211-225 | 2022 | Profile |
Escobar Alméciga, Wilder Yesid
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 22-Jul-2024