Learning to write by writing to learn: a group-work approach (1997) Boughey, Chrissie ELT journal. An international journal for teachers of English to speakers of other languages Vol. 51 Núm. 2 Pág. 126-134

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
The Relationship Between Cognitive Styles and Young Adult Learners’ Preferences for Written Corrective Feedback
The Relationship Between Cognitive Styles and Young Adult Learners’ Preferences for Written Corrective Feedback Vol. 24 Núm. 2 Pág. 11-34 ARTICULO
2017 HOW
Moslemi, Negar Dastgoshadeh, Adel
Students' and tutors' perceptions of feedback on academic essays in an open and distance learning context
Students' and tutors' perceptions of feedback on academic essays in an open and distance learning context Vol. 7 Núm. 1 Pág. 39-56 ARTICULO
2015 Open Praxis
Chokwe, Jack Matlou
Implementación del modelo ESP (inglés con propósitos específicos) en la Universidad Autónoma de Manizales
Implementación del modelo ESP (inglés con propósitos específicos) en la Universidad Autónoma de Manizales Vol. 13 Núm. 20 Pág. 77-95 ARTICULO
2006 Ánfora
Llano Idarraga, Oskar Ríos Cardona, Carmenza Naranjo Ruiz, Mónica

* Último cálculo de métricas Dialnet: 06-Oct-2024