Learning to write by writing to learn: a group-work approach (1997) Boughey, Chrissie ELT journal. An international journal for teachers of English to speakers of other languages Vol. 51 Núm. 2 Pág. 126-134
- Número de citas: 3 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 2
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
The Relationship Between Cognitive Styles and Young Adult Learners’ Preferences for Written Corrective Feedback Vol. 24 Núm. 2 Pág. 11-34 ARTICULO | 2017 | HOW |
Moslemi, Negar
Dastgoshadeh, Adel
|
Students' and tutors' perceptions of feedback on academic essays in an open and distance learning context Vol. 7 Núm. 1 Pág. 39-56 ARTICULO | 2015 | Open Praxis |
Chokwe, Jack Matlou
|
Implementación del modelo ESP (inglés con propósitos específicos) en la Universidad Autónoma de Manizales Vol. 13 Núm. 20 Pág. 77-95 ARTICULO | 2006 | Ánfora |
Llano Idarraga, Oskar
Ríos Cardona, Carmenza
Naranjo Ruiz, Mónica
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 06-Oct-2024