The effects of strategy training on developing discussion skills in an ESL classroom (2000) Lam, Wendy Y. K. Wong, Jennie ELT journal. An international journal for teachers of English to speakers of other languages Vol. 54 Núm. 3 Pág. 245-255

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Collaborative teaching and learning of interactive multimodal spoken academic genres for doctoral students
Collaborative teaching and learning of interactive multimodal spoken academic genres for doctoral students Vol. 19 Núm. 2 Pág. 61-82 ARTICULO
2019 IJES
Fortanet Gómez, Inmaculada Querol Julián, Mercedes
Uso selectivo de estrategias según la destreza oral
Uso selectivo de estrategias según la destreza oral Núm. 374 Pág. 10-42 ARTICULO
2016 Revista de educación
Luque Agulló, Gloria Bueno Alastuey, María Camino Ramos Alvarez, Manuel M.
Explicit instruction and implicit use of L2 learning strategies in higher secondary EFL course books
Explicit instruction and implicit use of L2 learning strategies in higher secondary EFL course books Vol. 15 Núm. 2 Pág. 17-39 ARTICULO
2015 IJES
Bueno Alastuey, María Camino Luque Agulló, Gloria
Examining the effects of proficiency, gender, and task type on the use of Communication strategies
Examining the effects of proficiency, gender, and task type on the use of Communication strategies Núm. 17 Pág. 79-94 ARTICULO
2012 Porta Linguarum
Kaivanpanah, Shiva Yamouty, Pooneh Karami, Hossein

* Último cálculo de métricas Dialnet: 03-Nov-2024