The effects of strategy training on developing discussion skills in an ESL classroom (2000) Lam, Wendy Y. K. Wong, Jennie ELT journal. An international journal for teachers of English to speakers of other languages Vol. 54 Núm. 3 Pág. 245-255
- Número de citas: 4 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas FILOLOGIA MODERNA 2 FILOLOGIAS 3 EDUCACION 2 LINGUISTICA 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Collaborative teaching and learning of interactive multimodal spoken academic genres for doctoral students Vol. 19 Núm. 2 Pág. 61-82 ARTICULO | 2019 | IJES |
Fortanet Gómez, Inmaculada
Querol Julián, Mercedes
|
Uso selectivo de estrategias según la destreza oral Núm. 374 Pág. 10-42 ARTICULO | 2016 | Revista de educación |
Luque Agulló, Gloria
Bueno Alastuey, María Camino
Ramos Alvarez, Manuel M.
|
Explicit instruction and implicit use of L2 learning strategies in higher secondary EFL course books Vol. 15 Núm. 2 Pág. 17-39 ARTICULO | 2015 | IJES |
Bueno Alastuey, María Camino
Luque Agulló, Gloria
|
Examining the effects of proficiency, gender, and task type on the use of Communication strategies Núm. 17 Pág. 79-94 ARTICULO | 2012 | Porta Linguarum |
Kaivanpanah, Shiva
Yamouty, Pooneh
Karami, Hossein
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 03-Nov-2024