Online peer review: an alternative to face-to-face? (2001) DiGiovanni, E Nagaswami, G ELT journal. An international journal for teachers of English to speakers of other languages Vol. 55 Núm. 3 Pág. 263-272
- Número de citas: 4 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas FILOLOGIA MODERNA 1 FILOLOGIAS 2 FILOLOGIA HISPANICA 1 LINGUISTICA 1 EDUCACION 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
A review of previous studies on ESL/EFL learners’ interactional feedback exchanges in face-to-face and computer-assisted peer review of writing Núm. 15 Pág. 42 ARTICULO | 2018 | International Journal of Educational Technology in Higher Education |
Saeed, Murad Abdu
Ghazali, Kamila
Aljaberi, Musheer Abdulwahid
|
La efectividad del feedback correctivo escrito en la adquisición de segundas lenguas Vol. 50 Núm. 94 Pág. 217-240 ARTICULO | 2017 | Revista signos |
Lillo Durán, Jorge
Sáez Carrillo, Katia lorena
|
Electronic Feedback Vol. 21 Núm. 2 Pág. 39-48 ARTICULO | 2013 | The EuroCALL Review |
García Yeste, Miguel
|
Future directions in feedback on second language writing Vol. 10 Núm. 2 Pág. 171-182 ARTICULO | 2010 | IJES |
Hyland, Fiona
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 26-Aug-2024