Cooperative writing response groups and self-evaluation (2001) Porto, Melina ELT journal. An international journal for teachers of English to speakers of other languages Vol. 55 Núm. 1 Pág. 38-46
- Número de citas: 3 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas FILOLOGIA MODERNA 1 EDUCACION 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Using the Process-Genre Approach to Improve Fourth-Grade EFL Learners’ Paragraph Writing Vol. 10 Núm. 2 Pág. 217-244 | 2017 | Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning |
Arteaga Lara, Héctor Mauricio
|
Coherence in the assessment of writing skills Vol. 62 Núm. 1 Pág. 18-28 | 2008 | ELT journal |
Walker, Robin
Pérez Ríu, Carmen
|
Public School Students’ Performance in an EFL Cooperative Work Environment Vol. 14 Núm. 1 Pág. 89-112 | 2007 | HOW |
Viáfara González, John Jairo
López Hurtado, María Eugenia
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 06-Oct-2024