International Marketing Ethics: A Literature Review and Research Agenda (2018) Javalgi, Rajshekhar G. Russell, La Toya M. Journal of business ethics Vol. 148 Núm. 4 Pág. 703-720

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Antecedentes e consequências do Brand Hate
Antecedentes e consequências do Brand Hate Vol. 5 Núm. 2 Pág. 10
2021 CBR
Silva, Rémi Amaro, Suzanne
AIS-Ethics as an ethical domain
AIS-Ethics as an ethical domain Vol. 20 Núm. 26 Pág. 1-29 ARTICULO
2020 The International Journal of Digital Accounting Research
Alles, Michael G.
Natureza à venda:
Natureza à venda: Núm. 24 Pág. 3 ARTICULO
2020 Scripta Nova
L. Pagotto, Érico Bernardino de Carvalho, Marcos
Axiology, personal values and ethical rationalities
Axiology, personal values and ethical rationalities Vol. 21 Núm. 55 Pág. 115-133 ARTICULO
2019 Revista de Ciências da Administração
Lemos de Andrade, Matheus Silva Leite, Ramon Chaves de Andrada Ibrahin, Simone Teresinha Carneiro Costa, Karina

* Último cálculo de métricas Dialnet: 13-Oct-2024