Cognitive and achievement characteristics of students from a national sample identified as potentially twice exceptional (gifted with a learning disability) (2020) ARTICULO Maddocks, Danika L. S. Gifted child quarterly Vol. 64 Núm. 1 Pág. 3-18
- Número de citas: 2 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 2
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
The Exceptionality of Twice-Exceptionality Vol. 90 Núm. 1 Pág. 43-56 ARTICULO | 2023 | Exceptional children |
Cheek, Connor L.
Garcia, Jessica L.
Mehta, Paras D.
Francis, David J.
Grigorenko, Elena L.
|
The Two Sides of Cognitive Masking: A Three-Level Bayesian Meta-Analysis on Twice-Exceptionality Vol. 66 Núm. 4 Pág. 277-295 ARTICULO | 2022 | Gifted child quarterly |
Atmaca, Furkan
Baloglu, Mustafa
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 26-Jun-2024